donderdag 24 november 2011

Shoplog Lille

Het is alweer een precies een week geleden dat ik in Lille in Frankrijk was met school. Gelukkig bleken we wat vrije tijd te hebben dus heb ik wat gekocht daar.
Tijdens de speurtocht kwam ik de Kiko tegen waar ik per se terug moest komen.
Ik kocht onder andere deze duo baked eyeshadow in 101. Het ziet er zo chique uit in een doosje, en dat voor €6.90 wat ik redelijk budget vind voor een winkel waar ze alleen maar make-up verkopen. 
De linker kleur is een witte shimmer met een warme ondertoon, perfect voor de binnenste ooghoek en voor op het wenkbrauwbot als highlighter. De bruine kleur is ook een shimmer met warme ondertoon en deze is perfect voor de crease en het bewegend ooglid.
Ook kocht ik deze stippling brush. Deze is fijn om foundation naturel aan te brengen, poeder kan ook maar ik gebruik hem alleen voor foundation. De kwast kostte €12.90 en heet Face 106.
De haartjes zijn zwart en wit. De zwarte haartjes zijn korter dan de witte en zorgt dat de kwast lekker dik is. De witte haartjes zijn langer en zijn in mindere mate aanwezig, zodat je foundation niet te plamuur wordt. Zelf doe ik vaak nog wat dagcrème door mijn foundation zodat het niet té dekkend wordt. Deze kwast vind ik erg fijn,  de haartjes zijn stevig genoeg, dus ze buigen niet heel erg. Verder zijn de haartjes lekker zacht en prikken ze niet. De kwast is in zijn categorie niet heel erg duur, omdat budget merken deze meestal niet verkopen, maar toch deed het pijn toen ik afrekende. Maar het is zeker een fijne kwast die ik vaak gebruik, ik ben er erg blij mee!
Als laatste kocht ik bij de New Look deze pumps voor 25 euro. De hakken zijn 10,5 cm, maar kan ondanks dat er redelijk goed op lopen door het plateau. Wat een boel schoenen waren er trouwens daar zeg, echt duizenden! Alle meisjes waren daar verzameld want het was gewoon een wahalla. Zaterdag ging ik ook nog naar de nieuwe New Look counter in de V&D bij mij in de stad, maar daar hebben ze helaas maar een fractie van de schoenen.

En toen was mijn geld op, dus heb helaas niks meer kunnen shoppen.

Hebben jullie nog iets gekocht deze week?

1 opmerking: