zaterdag 16 juli 2011

Crackle nagellak, essence en china glaze

Craquelé nagellak wordt steeds minder populair, maar toch blijf ik het een leuke manier vinden om je nagels op te vrolijken. Ik heb zelf een zwarte van china glaze en een witte van essence.

Zo had ik mijn nagels 3 weken terug. Roze nagellak van Catrice met daarbovenop de witte crackle nagellak van essence. Op m'n duim had ik overigens het zelfde motiefje als die van m'n jurk gestampeld. 
Dit is dus de crackle nagellak van essence. Deze kost €1.79 en is ook verkrijgbaar in zwart. Niet overal is de crackle-nagellak te koop, maar alleen bij de grote nail-art rekken van essence. Ik vind deze niet heel erg goed crackelen, je krijgt niet echt 'eilandjes'  maar meer 'riviertjes', verticale lijnen dus. Je moet hem ook niet te dik aanbrengen, anders scheurt ie helemaal niet. 
 De ondergrond is geel van essence.
Deze crackle nagellak is van china glaze, in de kleur black mesh. Deze kocht ik op een webshop voor iets van 6 euro geloof ik. Deze crackled perfect, vind ik, in 'eilandjes'. Het is erg makkelijk aan brengen, en het effect is echt mooi!
Deze look droog ik vorige week (paste bij m'n bikini etc.). Op mijn duim draag ik een witte nagellak met daar overheen black mesh van china glaze. Op de rest van mijn vingers draag ik een zwarte nagellak met de crackle nagellak van essence. 


Dragen jullie ook wel eens crackle nagellak of zijn jullie al uitgecrackled?

1 opmerking:

  1. Oh wauw mooi! En leuk zo met het wit. Ik draag het zelf ook en vind ik ook super mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen