maandag 27 juni 2011

Shoplog 27 juni 2011

Hello Sunshine,
Vandaag heb ik mijn laatste proefwerk gehad van de proefwerk week, ik weeg nu echt 10 kilo minder, lijkt net. Ik ben er nog niet helemaal van school af, omdat ik nog herkansen van SE's kan doen en natuurlijk boeken wegbrengen, rapport ophalen etc. Dus daarom trakteerde ik mezelf op een uurtje naar het dorp samen met m'n zus die dit weekend al de vakantie mocht vieren. Ik wilde toch alleen maar wat beautyspulletjes kopen, dus dat bespaarde mij de hele rit naar de stad in de hitte.
Dit heb ik gekocht:
Een koraal/roze kleurige lipstick van catrice. Ik wou al heel graag zo'n soort kleur. De kleur nijgt wel meer naar roze en er zit een shimmer in, dat vind ik wat minder. Hij heet Ultimate Shine Shy Flamingo110. Ze zijn heerlijk zacht op de lippen. Deze kostte €4 euro.

Dit is een variant op de neusstrips. Deze hoef je namelijk niet per se op je neus te plakken. Als je deze erop plakt zouden mee-eters verwijderd worden. Ik heb geen ervaring met dit soort strips, maar ik ben erg benieuwt of het werkt. Deze kostte dacht ik €1,69 van essence en er zitten 3x 2 stuks in. 
Mijn zus en ik waren eigenlijk wel benieuwt naar de nieuwe agenda's maar we verklaarde mensen voor gek die agenda's kochten nog voordat de echte vakantie was begonnen. Toch zijn alle twee naar buiten gekomen met een nieuwe agenda. Ik kocht deze, m'n zus dezelfde maar dan met een andere printje. In de binnenkant zitten ook nog allemaal soort van plastice hoesjes waar dan nu kaarten in zitten maar die je net zo goed kunt opvullen met foto's of andere plaatjes. 
Oe, dit wou ik al een tijdje en stond dan ook vrij hoog op mijn wishlist: kokosgeurende nagellakremover. Het stond gewoon tussen de nagelremovers bij Kruidvat ondanks dat het van essence is. Hij kostte maar 1 euro, koopje :). Wel was ik zo dom om de dop er vanaf te schroeven en ff te ruiken. Ik was vergeten de techniek van ruiken te gebruiken die ik had geleerd bij scheikunde, waardoor ik half bedweld werd haha. Mét het toepassen van de scheikundige manier van ruiken (soort van wapperen met je handen), ruik je wel de kokosgeur. Voor de non-kokosliefhebbers is er ook nog een andere geur. Ik heb hem nog niet getest, maar er komt hier vast een review van in de volgende kokos special. 
Daarnaast heb ik nog sponsjes gekocht om bijvoorbeeld foundation aan te brengen. Deze hadden ze in allerlei vormen en maten. Ik kon gewoon niet kiezen dus ja, dan maar de ronde. Deze kostte geloof ik 1,50. 
Ook heb ik nog een haar serum gekocht, athans een mini dan, van john frieda. Deze kostte €1,50  maar een groot fotmaat kost €13,99, een mini is dus wel zo handig, mocht die niet bevallen.
Ook heb ik nog een blendingkwast gekocht van de hema, dat ik veelbelovende reviews hierover heb gelezen. Zelf had ik nog geen echte blendingkwast. Deze kostte €2,50 bij de hema.
Bij de hema zag ik ook nog slippers voor 2 euro. Mijn zus heeft precies dezelfde gekocht onder het mom van ´ze zijn toch maar 2 euro´. Lopen we de hema weer, zien we dat de concurrent er naast slippers hebben voor 1 euro, typisch :p. Maar ik ben er zeker blij mee, want ze lopen in ieder geval lekker. 
Dit leek me ook al leuk, een peel-off masker. Dat is een masker dat als ie opdroogt dat je hem er zo af kan trekken zonder dat ie kapot gaat, als het goed is. Ik ben zo benieuwt! Deze koste rond de 2 euro van Dr. van der Hoog.
Van essence heb ik ook nog een mattifying dagcrème gekocht. Hij zit in een potje, wat ik eigenlijk wel handig vind, ondanks je dagcrèmes vaker in tubes ziet. Hij ruikt best lekker. Over het resultaat kan ik nog niet echt iets zeggen, omdat ik hem eerst even moet testen. Ik hoop dat ie m'n huid echt matter maakt, dat natuurlijk wel handig is met die warme weer. Hij kostte overigens maar €1,99. 
 sorry voor de slechte foto, door de zon kon ik het schermpje niet goed zien :(
Ook heb ik nog een nail hardener gekocht van de hema. Ik hoop dat ie werkt. Hier schrijf ik denk ik nog wel een review van, want deze ga ik nu 2 weken gebruiken, en kijken naar het resultaat. Deze kostte een eurootje of 2, 3.

Als jullie ergens een review van willen hebben, laat het dan weten in de comments.

1 opmerking: