woensdag 29 juni 2011

NOTD- flakie nagels rood-groen


Vandaag heb ik een filmpje van mijn NOTD gemaakt. Ik weet niet of iedereen kan openen, daarom staan er ook nog wat foto's bij. De kwaliteit van het filmpje is wel erg slecht geworden. Ik ga nog proberen deze in een HD-variant te zetten.(het liedje is trouwens 1 van de 3 liedjes die al op mijn laptop stonden, ik moet maar eens leren hoe je liedjes moet downloaden XD)

 Als eerste heb ik mijn nagels zwart gelakt. Daarna heb ik 1 laagje van scale effect #3 van Golden Rose aangebracht. Deze heb ik op een webshop gekocht voor €2,50.
 De kleur lijkt koper en roodachtig.
 Maar bij bepaalde lichtinval kan deze ook gif-groen, oranje, geel, goud en gewoon zwart lijken. Dit is lastig vast te leggen met de camera, maar het effect is o zo mooi! Echt een aanrader als je een keer wil (letterlijk) schitteren.

4 opmerkingen:

  1. Sorry, het klonk wel mooi (oké, het klinkt misschien raar ;d) maar het filmpje werkt jammer genoeg niet.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet der super mooi uit! en filmpje doet bij mij ook niet!:O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik heb hem al een keer opnieuw ge-upload maar dan op een andere manier, vreemd. Ik ga kijken of ik het nog veranderen. Maar het filmpje is niet echt essentieel. Het bevat foto's maar ook een 'bewegend' filmpje van de nagels, om een goed beeld te geven hoe ze van kleur veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan het nu wel zien, bedankt om het te veranderen! Ik vind het echt super goed gelukt! Het heeft zo'n super mooie gloed.
    x

    BeantwoordenVerwijderen