vrijdag 10 juni 2011

Nieuwe sleehakken gekocht!

Vorige week al heb ik sleehakken gekocht die ik echt al heel lang wou. Hij doet aan alle eisen, en is gewoon perfect voor mij. Of te wel: ik ben er heel erg blij mee :)
Ze zijn 10cm hoog, dat vind ik nog wel te doen op sleehakken. Sleehakken lopen over het algemeen erg fijn, omdat je er niet op wiebelt, je staat er stevig in je schoenen mee, letterlijk. Ik had ze nog niet echt ingelopen, dus ben er gewoon een hele dag mee naar school geweest, dat was niet echt handig omdat ik meteen 8 uur had.
Ze kostten aanvankelijk €50 maar waren afgeprijsd voor €42,50. Ik had ze al een keer eerder gezien, maar toen had ik te weinig geld mee.
Lief strikje :)

Dit zijn nu de hoogste hakken die ik heb.

Ik ben er echt zo blij mee, hihi. 

Hebben jullie sleehakken?

9 opmerkingen:

  1. Gave schoenen! Ik ben zelf niet zo'n fan van sleehakken maar dit is het eerste paar welke ik wel mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet zo'n fan van sleehakken, geef mij maar pumps. Maar deze zijn wel erg mooi, de bloemetjesprint is ook erg fashionable tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hak, vind sleehakken erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb zelf ook sleehakken, een paar laarsjes zocht toen wat stevigs, maar verder geef mij maar gewone pumps:)
    loop ik ook stevig op dus dat is wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel mooi.
    Ik wil heel graag sleehakken, maar ik mag ze niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauww, wat een gave sleehakken!!!
    Waar heb je die gekocht?

    liefss.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave schoenen! Die zullen heel erg goed passen bij mijn fleurige jurk!

    Ben zelf al een lange tijd erna op zoek om dezelfde te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen