dinsdag 7 juni 2011

Drie nieuwe nagellakjes besteld + NOTD

Jeeeeeeh, ik had eergister 3 nagellakjes besteld op een webshop en ze zijn nu al binnen! Ik ben meteen gaan uitproberen en aanschouw het resultaat. 
Ik heb gekocht van l-r: Scale Effect#14 van Golden Rose, crackle glaze van China Glaze en Scale Effect#03 ook van Golden Rose. En wat zijn ze mooi. Die van Golden Rose zijn flakies, die ik nog uitgebreid ga swatchen. Die van China glaze de crackle nagellak heb ik meteen uitgeprobeert.
Zo zag het er eerder vandaag uit, geel, de it-kleur van het moment, zoals je misschien al wel hebt gelezen. Eerst heb ik er een van essence op gedaan, maar die een beetje neigt naar oranje bijna, on top of that heb ik een lakje van catrice er op gedaan die niet erg dekte maar die wel een mooie glans had in tegen stelling tot die van essence die creamy was. 

Daar overheen heb ik de crackle nagellak van china glaze er over gedaan. Binnen een mum van tijd, echt 3 seconden was ie gecrackeld. 

De crackle van China Glaze kostte €6,25 en die van Golden Rose elke €2,50. Bij elkaar kostte het nog €13,25 door de btw en de verzendkosten. 

Hebben jullie al crackle nagellak? En slaan jullie de gele-nagel-trend even over, of heeft het wel wat? Hebben jullie ook wel eens iets besteld via internet?

3 opmerkingen:

  1. ik heb ook een crack nagellak. die zijn echt zo leeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, leuk. Welke webshop was dat dan? Wil namelijk ook nog wel een paar nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de webshop heette http://www.nailpolishfashion.nl/

    BeantwoordenVerwijderen