zondag 19 juni 2011

NOTD- bloemetjes

Vandaag zomers nageltjes. Het was al weer een tijdje geleden dat ik echt nail-art maakte, omdat ik daarvoor m'n crackle en flakie nagellak droeg. Op deze site zag ik super cute bloemetjes, dus moest ik die gewoon namaken, er stond ook in stappen geschreven hoe je het moest doen, easy! Daarnaast heb ik ook roosjes er bij gemaakt, omdat ik gewoon niet kon kiezen ;-).De how-to staat op dezelfde site.
Deze spulletjes heb ik gebruikt. Van links naar rechts, de eerste drie zijn niet per se noodzakelijk: nagellakremover met een kwastje van essence (€0.80 sale), dry drops van essence om je nagels sneller te laten drogen (€1.99), Rimmel base en top cote (4 à 5 euro), Gosh Miss Minty (€6.49), gele nagellak van essence (€0.65 sale), Roze nagellak nr. 18 van 2true (€2,49), Sea You van Catrice (€2.49), Konad stampel lak (€5.00), groene nagellak van Miss Helen, Hema (€ 2?), rode nagellak nr.24 van 2true (€2.49). 
Daarnaast heb ik nog 2 tools gebruikt. De paarse is een soort pennetje van essence en kostte €1.99. Daarnaast heb ik nog een oud liquideyeliner-kwastje gebruikt. Je kan natuurlijk ook een satéprikkertje gebruiken.
 

(sorry voor de crap-kwaliteit van de foto's, door het slechte weer is er nauwlijks goed daglicht, dus de kleuren zijn een beetje flets, ik ga er denk ik nog extra foto's op doen, aangezien de roosjes er zo heel raar uit zien)

4 opmerkingen: