dinsdag 12 april 2011

Whoom Booomm, van kleurveranderende lipgloss


Yes yes, ik ben zo blij dat ik hem eindelijk heb. Ik ben iets van 4x naar de kruidvat in het dorp gegaan (uitverkocht), en daarna alle kruidvats in de stad afgestruind, en het is me gelukt, ik heb de colourchanging lipgloss van essence in handen! Overdreven? Ik zal hem reviewen.

De verpakking vind ik al heel erg vrolijk! echt leuk. Het tubbetje zit verpakt in het doosje. 
Het effect is echt heel leuk. Door de warmte van je lipjes (of door iets anders) ontstaat er een chemische reactie waardoor de kleur veranderd. Dit proces gaat vrij snel, wanneer je de gloss op je lippen zitten duurt het ongeveer 30 seconden totdat de kleur veranderd is. Ik heb "roy's red" gekocht, deze is eerst geel/oranje en daarna fel roze. 

Het fijne van deze gloss is, dat het ook een lipstain is! Dat wil zeggen dat als de gloss eraf is, de kleur er nog op zit. Zelfs de volgende ochtend waren mijn lipjes nog roze. Echt super! ik houd nooit zo van lipgloss omdat het er snel afgaat en omdat de kleur niet goed gepigmenteert is, zoals lippenstiften. Maar deze blijft dus wel lang zitten met een mooie kleur. Echt fijn. Het is leuk dat ie van kleurveranderd maar het is ook nog een super lipgloss vor maar 2 euro, en een leuke verpakking krijg je er op de koop toe. Ik snap wel waarom hij telkens was uitverkocht. Hij is zeker de moeite waard!


ps. Aankomende week komt er in een aantal delen een kokos-special aan




2 opmerkingen:

  1. Leuk product! ik ken de lippenstift er wel van(maar dan van ander merk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken dat ook , mijn vriendin had het gister gekocht

    BeantwoordenVerwijderen