woensdag 20 april 2011

TOTD: lip scrubben

Wat heb ik al een tijd niet meer geschreven zeg, poeh poeh. Ik had het dan ook deze week reuze druk met jawel: school. Ik had een betoog voor Nederlands, een schoolexamen voor M&O, en morgen heb ik een proefwerk geschiedenis, en als dat dan nog niet genoeg is moet ik vrijdag een gymles verzorgen, fijn. Ik ben echt aan het klagen, I know. Maar dan nu de nuttige informatie^^:

Tip Of The Day:
Door het winterse weer kun je van die irritante oncharmante velletjes krijgen. Nu is het alweer heerlijk weer, maar ik blijf ze houden, die velletjes. Mede doordat ik ontzettend veel vaseline en lippenbalsem enzo erop smeer (om ze te voorkomen eigenlijk). Hierdoor kun je zo'n nog oncharmanter wit randje krijgen, van de lippenbalsem en lipgloss. Om dit te voorkomen kun je je lipjes scrubben. Je kunt natuurlijk van die dure speciale lipscrubjes kopen. Maar de goedkoopste manier om je lippen te scrubben is om een nat washandje over je lippen te wrijven (zachtjes natuurlijk). Tevens kan dit met een (oude) tandenborstel. Hierdoor verdwijnen je velletjes, en dan heb je weer gladde lipjes. Vaak zeggen ze ook dat je lippen dan voller worden, als je met een tandenborstel over je lippen wrijft. Ik weet niet of dat echt waar is, het effect zal wel voor even zijn, maar toch. Das ook mooi meegenomen toch?

1 opmerking:

  1. oeeh handige tip!

    Vanaf nu heet mijn blog; ikhouvanjeschatje.blogspot.com/
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen