donderdag 28 april 2011

peach = hot


Je ziet het steeds meer: peach en oranjekleurige tinten. Nu met Koninginnenacht en en Koninginnedag in het vooruit zicht kan oranje zeker. Een paar weken geleden alweer kocht ik een peach kleurige lippenstift en nagellak van Catrice uit de vernieuwde collectie.


Kleuren vastleggen doet mijn camera niet al te best, maar deze tinten op de foto komen erg overeen met de werkelijkheid. Op de eerste foto komt de kleur te licht uit. Een prachtig zacht perzik kleurtje. Niet extreem maar ook niet geheel onopvallend. Deze nagellak kost €2.49 en hij heet Scream Peach! nr. 170.Zoals je gewent bent van catrice blijft de lak 3 dagen mooi zitten en begint dan minder te worden. Hij lakt fijn, en ben er verder tevreden over.

Ook heb ik een lippenstift gekocht in perzik kleur van catrice. Ik namelijk al tijden een peach lipstift en de nieuwe collectie van catrice lag er net. Alle testers waren nog ongebruikt, toen ik er kwam. De nieuwe collectie is echt prachtig geworden. Echt voor ieder zit er wel een mooie kleur bij, ze hebben zelfs zwart. Echt prachtige kleuren en verpakkingen. De lippenstiften hebben nu ook een prachtig puntje, en het merk er in gegraveerd. Zie de foto's. 
Op deze foto komt de kleur het meest overeen.
Een prachtige stick, het oogt zo duur.
Hier heb ik de lipstick op, de kleur komt weer niet goed uit, maar ziet dat ie wel een beetje glanst. De kleur is meer oranje. De lippenstift smeert fijn en geeft goed kleur af, door het puntje kun je erg precies te werk gaan. Deze lippenstift heet Princess Peach nr. 50 en kost €3.99.
Uiteraard had ik nog een hemdje liggen in exact dezelfde kleur, en nog hakjes met dezelfde kleur bloemetjes erop.

Dragen jullie wel eens deze kleuren? En dragen jullie oranje lippenstift? Deze lippenstift ga ik natuurlijk met Koninginnedag dragen, en jullie?  Mijn nagels doe ik denk ik echt oranje, ook van catrice. 

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten