zondag 28 november 2010

Topcoats!

Hoiii,
Gisteren heb ik me weer eens niet in kunnen houden. Ik heb 3 nagellakjes gekocht. Ik wou eigenlijk alleen maar 1 dure basecoat kopen + konad stampel nagellak in het wit. De laatste heb ik niet meer gekocht omdat ik anders 4 potjes zou kopen en dan voel ik me zo koopverslaafd dus ja... Ik heb dus een matte topcoat van essence gekocht, die is echt zo vet, je hebt nu eigenlijk dubbel zoveel nagellakpotjes, omdat je ze kan combineren met deze matte topcoat. Je nagellak houd de zelfde kleur, misschien iets lichter, alleen glimt het niet maar is het mat. Het is een echte aanrader. Ik heb dus ook nog een basecoat van Rimmel gekocht. Hij zit nu een uurtje op mijn nagels dus veel kan ik er niet over vertellen, behalve dat ie snel droogt. Ik heb ook nog in de kortingsbak van kruitvat een oranje-achtige nagellak gekocht voor 65 cent, waar ook nog eens 35% vanaf vanwege stapelkorting. Alle drie de nagellakken + een gelmascara (zie eerste artikel) voor maar 7,75 euro, dus 4,17 eurie korting. Ben er hartstikke blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten