dinsdag 23 november 2010

Max Factor smoky eye effect eyeshadow

Ik was al een hele tijd op zoek naar een leuk vrolijk kleurtje. Ik zat te denken aan turquoise. Ik heb hem gevonden. Hij zat bij de Max Factor smoky eye effect eyeshadow. Ik was dol blij, dus ging ik hem meteen uittesten. Er zitten twee kleuren turquoise en donkerrood. Je moet twee stappen zetten  en je hebt smoky eyes. 

Het leek te mooi om waar te zijn. Het blijft niet lang zitten, de kleur verdwijnt in de plooien van je oogleden, dat vind ik erg jammer. Het was erg lastig om de folie enzo eraf te halen. Na het pakken van een schaar en een kwartier verder was het eindelijk gelukt. Ook is het best lastig aanbrengen. De stick zou het juist gemakkelijker maken, maar die brak af, terwijl ik er heel voorzichtig mee was. De kleurcombinatie vind ik ook niet heel erg mooi. De twee kleuren apart zijn wel mooi. Ik ben dus diep ongelukkig met deze nogal dure aankoop. Hij kost namelijk normaal 14 euro, maar alles was halve prijs toen ik het kocht, 7 euro heb ik er achteraf gezien niet voor over. Ik dacht ik neem eens een duur merk, maar dit is helaas niet beter dan een goedkoop merk.
Ik raad dit product dan ook sterk af. De prijs-kwaliteitverhouding is onvoldoende.
Er is nog een filmpje van , hoe je dit product aan brengt. Klik op de link:
http://www.youtube.com/watch?v=KkQ5V0cEikM&playnext=1&list=QL

1 opmerking:

  1. Hmm.. op dat filmpje ziet het er nou ook niet echt bepaald leuk uit.. Haha, het beste is idd gewoon een goedkoper merk.
    Dankjewel btw, voor je reactie! :D

    xxLiefs
    ps. ik heet ook Evelien ;) Haha. Naamgenootje :D

    BeantwoordenVerwijderen