vrijdag 19 november 2010

Wenkbrauw poeder, fake or natural?

Alweer 2 jaar geleden heb ik een wenkbrauw poeder van essence in mijn assortiment op genomen. Over deze
eyebrow stylist set wil ik graag wat vertellen. 
Allereerst zitten twee kleurtjes in de set, dat is een pluspunt, maar heb ik nou net die bruine kleur niet! Als ik deze dus op zou doen ziet het er dus heel onnatuurlijk uit, dit doe je niet zomaar naar school toe op. Er zitten 3 sjablonootjes bij, dat lijkt leuk, maar al gauw kwam ik er achter, dat die vormen veel te groot waren en dat je er eigenlijk niks mee kan, beetje jammer. Je zou ze eventueel kunnen gebruiken als je per ongeluk je wenkbrauwen helemaal weg hebt geëpileerd of als je hele blonde wenkbrauwen hebt. 
Het kwastje dat er bij zit is een beetje scherp afgesneden en stijf, hierdoor komen er grote gaten in de poeder. 
De verpakking zit niet heel ergonomisch in elkaar, dat is op zich best jammer, want het ziet er leuk uit. Je moet namelijk de twee kleurtjes en het kwastje met de sjabloontjes er helemaal uit halen, wil je hem gebruiken. Ook is het plaatje waar de poeder en het kwastje op zit erg licht. De deksel wil niet goed blijven zitten, waardoor alles helemaal door elkaar ligt in mijn toch al rommelige make-updoos. 
Resultaat: nee, het is het net niet, het ziet er onnatuurlijk uit. De prijs weet ik niet meer, maar het is van essence dus duur was het zeker niet. 
Conclusie: ik zou deze niet kopen

2 opmerkingen:

  1. "hele blonde wenkbrauwen" slaat zeker op mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry lisette, maar die wenkbrauwen die ik je gaf toen in new castle stonden je zoooooo goed. Nee maar het was meer over het algemeen =)

    BeantwoordenVerwijderen