vrijdag 3 december 2010

Nailart

Hallooo,
Buiten sneeuwt het <I love snow> het is alleen niet handig met het fietsen naar school, je achterband glibbert telkens weg waardoor je bijna valt, maar ik ben gelukkig nog niet 'echt' gevallen. 
Door al die kou zijn ook mijn handen bevroren daarom doe ik er een mooi kleurtje op om mijn handen op te vrolijken. Dus daarom laat ik jullie wat nailart creaties van mij zien. Ik weet het, de foto's zijn erg onduidelijk, maar die zijn gemaakt met met de webcam van mijn laptop wegens gebrek aan digitale camera's. In het midden zie je mijn sinterklaas of beter gezegd zwarte piet creatie. Je kan het niet zo goed zien op de foto maar het is dus een pietje =) Rechtsboven zie je mijn op de jaren 70 geïnspireerde nagels met jawel bruin, ivoorwit en oranje in cirkeltjes. Die van linksboven en rechtsonder heb ik met konad image plates gemaakt.
XXX

1 opmerking: