zondag 28 april 2013

Queensday: haar inspiratie


"Oranje boven" wordt er gezongen, maar wat als we dit zinnetje wat letterlijker nemen? Je haar in de stijl van Koninginnendag d.m.v drie voorbeelden.

Wat dacht je van een oranje dip dye? Simpel te maken met behulp van een oranje haarkleurspuitbus. Geheel uitwasbaar, dus na het douchen is de kleur er gelukkig weer uit. Het lijkt me niet heel moeilijk de onderkant oranje te maken maar je kunt natuurlijk ook iemand vragen die het voor je wilt doen.

Hier heb ik even een plukje gedyed, de kleuroverloop is niet zo goed te zien doordat mijn camera het niet goed pakt. In het echt ziet het er wel leuk uit. De overloop is makkelijk te maken. Let wel op je kleding.

Geen zin om met de spuitbus aan de gang te gaan? Je kunt ook kiezen voor een oranje pruik. Rond deze tijd kun je veel van dit soort pruiken kopen, hoewel ik de mijne rond het Wk kocht.

Geen zin om gek te doen? Ga voor iets subtiels zoals dit schattige kroontje. Deze kocht ik vorig jaar voor vijftig cent bij de Hema.

Je haar kun je een oranje-stijl doen maar je make-up ook, zie mijn vorige artikel.

Ga jij nog iets met Koninginnedag / de troonswisseling doen?

1 opmerking:

  1. Super leuk!! Waar heb je queensday gevierd??

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen