donderdag 25 april 2013

Action Lipsticks


Gemiddeld betaal je al gauw zes euro voor een lipstick bij een gemiddeld drogistenmerk. Wat mensen niet vaak weten, is dat de Action ook lippenstiften verkoopt. Zijn deze dan ook net zo goed als drogistenmerken? Ik kocht een setje bij de Action waar ik maar liefst €1.89 voor betaalde.

Het setje bevat twee kleurtjes, een creamy roze kleur en een rood-oranje kleur met een shimmer. Er zijn meerdere setjes, maar er zitten wel een aantal metallic of shimmery kleuren tussen.

Dit is de oranje variant. De lipstick zelf ziet er misschien een beetje cheap uit in zijn doorzichtige plastic huls, maar de stick zelf heeft een goede vorm om de lipstick netjes aan te brengen. Je kunt ook altijd even met een kwastje de randjes doen.

Ik moet zeggen dat ik de oranje kleur niet heel erg vernieuwend vind. De kleur is niet oranje genoeg om fris te zijn en de shimmer maakt het mede een beetje oma-achtig. Niet zo mijn ding dus, maar misschien wel leuk voor aanstaande Koninginnedag!

De roze kleur daarentegen maakt alles goed! Wat is deze mooi, de kleur is jong, liefelijk en fris.

Hier heb ik de kleuren geswatcht. Beide kleuren zijn erg gepigmenteerd en doen niks af aan duurdere lipsticks. Ze zijn lekker creamy en blijven lang zitten. De kwaliteit is erg goed. Het enige nadeel is dat ik hem niet zo lekker vind ruiken. Niet vies maar ook niet lekker, je went er wel aan.

Hier heb ik de roze kleur op. De lippenstift voelt lekker zacht aan op de lippen.

Kortom, ik ben zeer tevreden over de lipsticks. Voor maar €0.45 cent per stuk zijn ze ontzettend goedkoop. De kwaliteit is erg goed en zijn makkelijk te verkrijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten