vrijdag 19 april 2013

Geshopt: Essence pakket Trekpleister

Gisteren was er een wel hele leuke dagactie bij het Trekpleister: een tasje met make-up van Catrice of Essence voor tien euro met een vier keer zo grote waarde. Helaas waren de Catrice pakketjes al weg dus kocht ik die van Essence. Er zitten 16 stuks die -zo ver ik weet- allemaal uit de assortiment-update van februari komen. Ik laat zal laten zien wat er allemaal in zat met mijn eerste indruk.

Het pakket zat in een plastic oranje make-uptasje.

Ik ben misschien wel het meest blij met de All about matt! Fixing compact powder. Een transperant poeder om je foundation mee te setten. Mijn loose powder van Catrice was al bijna op en deze wilde ik graag proberen. Hij kost oorspronkelijk €2.99.

De All-in-one BB cream 01 universal zat er ook in. Essence sloeg hier echt de plank finaal mis. Hoe kan oranje nu als een universele huidskleur bevonden worden? Deze skip ik liever hoewel hij toch wel een fijne dekking heeft, niet té maar ook niet zo transparant als de meest westerse BB creams. De oorspronkelijk prijs is €3.99.

Dit is de Lipgloss On Top in 01 dramatize 03 hypnotize en kost €1.99. De lipgloss heeft de vorm van een reageerbuisje waardoor het er net even wat anders uit ziet. De kleuren zijn vrij sheer en hoor je 'on top' dus over een lipgloss of lipstain te doen. De paarse kleur is vrij donker, niet echt een gebruikelijk kleur. De witte variant bevat mooie glitters en kun je eventueel ook gewoon dragen.

Er zaten drie kleuren van de 3D eyeshadow in, helaas net niet de kleur die ik heel graag wilde. Vooralsnog leuke vrolijke kleuren. Namelijk 06 irresistible kiss, 09 irresistible chocolates en 02 irresistible purr-ple. Ze kosten €2.89 waarvoor je eigenlijk twee kleurtjes krijgt hoewel de ze wel heel erg op elkaar lijken. Ze zijn goed gepigmenteerd en niet poederig of korrelig.

Er zaten ook twee colour & go lakjes bij in 145 flashy pumpkin en 149 hello marshmallow! Ze kosten €1.69.

Er zaten twee mascara's in waar ik erg benieuwd naar was. De grote roze mascara heet I love crazy volume mascara en de andere heet Maximum length volume mascara. Beide kosten €2.89.

Deze oogpotloden komen uit de Stays no matter what collectie en claimen dan ook waterproof te zijn. De waterproof eyepencil heb ik in 01 midnight black en in 02 stunning brown. Ze kosten €1.59 per stuk.

Naar deze twee eyepencils was ik erg benieuwd. De dunne eyepencil heet Stays no matter what waterproof eyeliner pen in 01 midnight black. De grote heet Jumpo eyeliner pen 001- ultra black. Beide kosten €2.59.

Als laatste zat er ook nog het Night club glamour to go eyeshaduw in 03 dance-til-dawn bij. Deze kost €3.59 en bevat 8 kleurtjes geschikt voor de avond.

Als je al deze producten los koopt, tel je er €40,66 voor neer. Ik betaalde slechts €10,00 dus ik heb ruim dertig euro 'winst'gemaakt. Het voelt toch goed om koopjes te jagen en van fikse kortingen te genieten, haha. Ik koop haast nooit make-up zonder discount inmiddels, aangezien er zo vaak acties zijn.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoopjes. Er zullen binnenkort reviews komen van in ieder geval de oogschaduws en de eyeliners. Als je nog ergens een review over wilt, laat maar weten in de comments!






1 opmerking: