vrijdag 15 maart 2013

Shoplog Action


Action is een van mijn favorieten winkels. Vooral de make-up koop ik er graag. Het is niet alleen spotgoedkoop maar er zitten zo nu en dan kwalitatief hele goede producten tussen. Ik shopte er een aantal dingetjes, lees hier mijn eerste indruk!

Slechts €0,89 betaalde ik voor deze twee lipsticks. De roze kleur is creamy en fel, de oranje heeft een metallic glansje. De lipsticks vind ik erg fijn. Review volgt!

Action verkoopt ook twee BB creams. Een van Max en een van So Me, die ik dus heb. Die van Max is een drie-in-één en kost €1,49. Die ik kocht is een vijf-in-één en kost €2,00. Ik heb 'm al even op gedaan, maar de geur vind ik niet zo lekker, 't heeft iets weg van afwasmiddel. Hij dekt niet heel erg, maar over de kwaliteit kan ik verder nog niet veel zeggen. Ook hiervan zal ik een review maken.

Ik rekende slechts €0.99 af voor dit setje. Het stempelsetje bevat een nagellakje, een imageplate, een schraper en een stempel. Ik kocht dit setje vooral voor de laatste twee dingen, omdat de mijne half kapot zijn.

Ik kocht ook nog een setje om Caviar Nails mee te maken. Dit setje bevat een zwarte lak, een doorzichtige lak en een flesje met gekleurde balletjes die je over de zwarte lak dient te strooien. Dit setje was eveneens spotgoedkoop, €0,79! Allicht zal dit setje een keer langskomen in een NOTD.

Last but not least een oogschaduwpalletje, en wat voor één! Ik ben hier echt heel enthousiast over. Het aantal roze kleur snap ik niet helemaal, maar wat zijn alle kleuren gepigmenteerd zeg. Er zitten achttien kleuren in, waarvan alleen de zwarte mat is. De rest heeft een metallic finish. Ik betaalde er €1,49 voor. Morgen komt er een review.

Dit waren mijn nieuwe spulletjes van de Action. Ik ben echt heel blij met mijn aankoopjes, ik heb echt weer leuke dingetjes gekocht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten