zaterdag 2 juli 2011

NOTD- flakie nagels blauw-groen


Nadat ik mijn oranje-groen flakie nagellak van Golden Rose hier al liet zien, mocht mijn andere flakie nagellak ook niet ontbreken. Ik heb deze keer geen filmpje gemaakt omdat deze een stuk minder interessant is. Deze scale effect#14 van Golden Rose bevat blauwe en groene flakes integenstelling tot #3 die maar 1 kleur heeft. Hierdoor vind ik hem minder speciaal, omdat #3 dus van 1 kleur in vele andere kleurtjes veranderde. Deze blauwe-groen vind nog steeds prachtig. Onder normale omstandigheden (normaal licht) lijkt ie blauw met groen flakes of glittertjes te hebben. Wanneer je 'speelt' met het licht kan ie donker blauw, zeegroen of zwart(de basiskleur eronder) worden.
 Na de basecoat heb ik een zwarte lak aangebracht. Daarna volstaat 1 laagje van de flakie-nagellak.
Scale effect #14 van Golden Rose kostte €2,50 op een webshop.

De linker is scale effect #14 en de rechter is #3

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Op welke webshop had je ze besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evelien,

    Ik heb een vraagje, maar ik kan niet zien hoe ik je kan mailen. Kan je mij een berichtje sturen op info@silkinfusion.nl?

    BeantwoordenVerwijderen