maandag 18 juli 2011

Geshopt 13 juli

Al weer een paar daagjes geleden had ik samen met een vriendin geshopt in de stad op zoek naar leuke koopjes in verband met de sale die overal heerste. Ik heb heel wat kleding gekocht waarvan het duurste iets van 7 euro was. Maar ik zal jullie vast niet boeien met wat hempjes en broekjes dus vandaag de make-up koopjes. 
Niet veel maar ik ben er toch echt blij mee, bij elkaar kostte het iets van 8 euro. 
scherpe foto hè
Dit vond ik in een achteraf kortingsbak voor 50 cent bij het kruidvat. In het potje zitten een heleboel kleine sterretjes die je op je nagels kunt doen. Niet echt bijzonder, maar ach 50 cent...
Dit wou ik al zo lang: magnetische nagellak. Twee weken geleden was ik ook bij de kruidvat waar ze nail-art stuff verkochten, maar toen hadden ze het magneetje niet. Maar wat bleek, in de stad bleek er ook een van de 5 kruidvatten zo'n nail-art rek te hebben. Ben alweer vergeten welke het was, omdat ik ze allemaal ben in geweest om de lippestift van de LE van catrice te bemachtigen dat helaas mislukt is maar vond hem uiteindelijk in het dorp en krijg ik hem van m'n zus voor m'n verjaardag. Lange zin... Maar goed, de nagellak kostte iets van 2 euro, het linker magneetdingetje 1,80 en het middelste magneetdingetje van de mettalic LE was nog maar 50 cent. Ik moet zeggen dat het nog vrij lastig is om het echt te laten lukken, slechts 2 nagels hadden het gewenste resultaat maar nu weet ik hoe het moet: Je moet het magneetje heel dicht bij je nagels hebben, dat het net niet je nagels raakt en dan 10 seconde erop houden ongeveer. Dit was het resultaat:
Alleen de pink ziet er een beetje goed uit. maar het effect vind ik wel leuk.
Nog van de LE you rock van essence kocht ik nog de lipstain voor 1 euro. Mooie kleur, maar hij lijkt al op te zijn...
Ook kocht ik nog deze bronzer voor 3,49 van essence. Hij geeft een subtiele bronze glans, maar zeker niet overdreven of nep. Ik vind hem trouwens ook erg mooi als oogschaduw. Ik had nog een kapotte bronzer die ik ook wel eens als oogschaduw gebruik. Mijn sephora palletje heeft trouwens ook zulke tinten, prachtig!
Leuke reliëf, lijkt net de muur van m'n kamer, als je dan net met je hand er per ongeluk langs komt heb je meteen een schaafwond, herkenbaar? Maar deze bronzer schaaft uiteraard niet XD. De bronzer wordt wel een beetje bros als je hem gebruikt met de poederkwast, maar hij valt niet uit elkaar en je krijgt ook niet overal los poeder, een pluspunt. 
swatches: de bovenste kleur van het palletje is de linker, je snapt het wel. Wel jammer dat de highligher, de lichste maar een klein streepje is in plaatst van een bredere.


Dit waren m'n koopjes.

4 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes! 5 Kruidvaten? Wow :P waar was dat wel niet? Trouwens, een tip met de lipstain, als hij het niet meer doet kan je proberen de punt nat te maken, dan zou hij het wel weer moeten doen :)
    Ik vind die bronzer er trouwens best leuk uit zien, maar ik houd niet zo van die smalle strepen van verschillende kleuren die direct op elkaar zitten... Hoewel deze dan wel weer handig is voor een grote veeg met alle kleurtjes echt als bronzer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind die magneetnagellak echt super cool & allemaal voor een super zalige prijs!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, dat ik er bij was!!!!! XD

    BeantwoordenVerwijderen