vrijdag 15 juli 2011

Mattifying cream van essence my skin

Al een weekje of twee gebruik ik de mattifying cream van de my skin collecite van essence. Deze crème zou tot 12 uur lang  mijn huid matteren. Het klonk erg handig, aangezien ik van mezelf al een gecombineerde huid heb + het zomerse weer.

De verpakking vind ik eigenlijk best leuk. Omdat het in een doosje zit ziet het er meteen ook chiquer uit. Wel jammer dat om het witte matte potje gewoon een sticker is geplakt met de tekst, en laat die er nou ook nog eens lelijk op zijn geplakt.

De crème kun je 's ochtends en 's avonds aanbrengen. Ik breng hem meestal 2x per dag aan, tenminste als ik hem niet vergeet, haha. Wanneer je hem in de ochtend gebruikt kun je goed de werking zien. De huid is inderdaad matter. Maar helaas niet de hele dag. Bovendien is het effect vrij subtiel, dus een echt vette huid zul je niet kunnen matteren. Wel is het fijn dat ik een crème heb gevonden die naast hydrateerd, m'n huid niet vetter maakt. Dus over de werking ben ik best tevreden.

 De crème is vrij sheer en dun waardoor ie zuinig in gebruik is en makkelijk aan te brengen is. Ook ruikt de crème lekker, naar bosbessen of zo. Ook fijn is dat de crème maar 2 euro kost! In het potje zit 50ml waardoor je er een redelijke tijd mee kunt doen.

Conclusie: Een prima crème voor dagelijks gebruik voor een laag prijsje.

1 opmerking: