dinsdag 31 mei 2011

NOTD-avondrood

Deze keer heb ik mijn nagels geinspireerd op de avondzon, die varieert altijd zo mooi van geel naar rood. 
Elke vinger is net wat donkerder. Mijn pink heb ik gelakt met 1 laagje geel van Catrice, mijn ringvinger met een gele van essence, die al wat meer naar oranje neigt. Mijn middelvinger heeft één laagje oranje van Catrice én 2 laagjes van een vrij trasperante oranje van de hema. Mijn wijsvinger is dezelfde kleur oranje van catrice maar dan 2 à 3 laagjes, zodat deze net wat donkerder lijkt. Mijn duim hem ik gelakt met een rode kleur van 2true. Ik vind deze creatie niet echt super mooi ofzow, maar gewoon erg passen bij de zomer. OMG nu lijkt mn post een tekenenverslag te worden, dat moeten we niet hebben. Sorry, ik ben echt zo veel met school bezig enzo, en vooral heeeeeel veel verslagen. Maar donderdag en vrijdag heb ik vrij, dus dan ga ik sowieso posten. En dan over 2 weken ofzow heb ik de proefwerkweek (overigens verdeelt in 3 weken) met een heleboel toetsen, mondelingen en iets van 6 examens, iek!
De pagina met woordjes frans die ik moest leren voor mijn proefwerk van afgelopen maandag vond ik wel passen bij mijn nagels, hahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten