zondag 8 mei 2011

Shoplog 6 mei

Ik ben echt van het shoppen, de laatste twee artikeltjes waren ook shoplogs. Vandaag laat ik wat spulletjes zien die een paar dagen terug had gekocht, toen ik toch al in het dorp was voor 4 verjaardagen en moederdag inkopen. 
Naast allerlei andrelon volume spul te hebben geprobeert, wou ik wel eens een ander merken testen. De volume mousse zou mijn haar voller en steviger moeten maken, ik ben benieuwt! Dit kleine flesje (zo'n mini) kosste €1,25. 


Ik wou echt al heel lang deze gelliner van Catrice, maar toen de 50% kortingsactie van de kruitvat er was, bleek in 2 kruitvats waar ik heen was gegaan, dit merk maar half of niet te hebben. Gelukkig was dus vorige bij trekpleister 35% korting bij 2 make-up producten. Dus ik had die gelliner, en ik moet dus nog wat, en ze bleken nog bijbehorende kwastjes te verkopen. De gelliner kosste €3,99 en het kwastje ik dacht €2,49. De gelliner is zeer goed gepigmenteerd en makkelijk in gebruik in combinatie met het kwastje. Toen ik hem wilde gebruiken, zette ik mn bril af en zag toen geen diepte en de gelliner was zwart en het kwastje was zwart, dus ik zag het dus niet, en je raad het al, nu zit er een groot gat in mn gelliner :(. Maar ik vind de gelliner veel fijner dan liquid eyeliner en gewoon potlood. Echt een aanrader.

Het is niet dat ik het zo'n mooie kleur vind, maar dit is volgens mij de enige kleur die ik niet heb. Misschien een keer leuk voor nail-art of zo. Vanwege het nieuwe assortiment van essence en catrice  hebben ze nu bakken met afgeprijsde nagellak, oogschaduws en veel meer make-up. Dit nagellakje kostte dan ook nog maar 65 cent, zonde om te laten liggen ^^. 


Dit lieve spiegeltje heb ik gekocht bij de blokker voor maar €1, koopje niet. Het handige is dat het spiegeltje twee felle lampjes bevat zodat je ook in het donker alles goed kan zien. De 4 batterijtjes zijn in begrepen. Ik heb er gelijk ook een voor moederdag een gekocht. Het uiterlijk van het spiegeltje vind ik best saai, en het plastic maakt het goedkoop, maar dat was het ook. Je had ze in meerdere kleuren en ook nog in het vierkant.

Ook zag ik bij de blokker dit schattige setje hand & bodylotion met een bijpassend vijltje. Je had ze naast bosbes ook in aardbei en limoen, maar ik dacht ik ga eens voor bosbes. Ik denk dat dit gewoon een kadootje voor iemand wordt. Hij kostte maar 1 euro, dus altijd leuk om er bij te doen als iemand bijvoorbeeld geld vraagt voor haar verjaardag, dan heb heb je toch iets extra's :). 

Dit waren mijn koopjes, als jullie nog van een product een uitgebreide review wil hebben, laat het dan weten in de comments. De volgende post wordt trouwens geen shoplog hoor, anders wordt het zo saai. Ik heb het de komende 2 weken weer erg druk net zoals de maand april met school. Maar ik sta er echt goed voor, afgerond sta ik voor alles zevens en achten, en een 5.9 voor engels dan. Ik probeer wel te blijven posten hoor. 

Geniet nog van de laatste dag vakantie!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten