maandag 30 januari 2012

Crackle nagellak van de Action

In mijn vorige shoplog kwamen ze al voorbij: de setjes nagellak van de Action met een kleurtje, een transperante en een crackle nagellak. Ze kosten €1,32, dus kon ze niet laten zitten.
Hier heb ik de crackle nagellak gecombineerd met een duochroomlak van de etos. De kleur van de crackle is trouwens paars met glittertjes, maar op de foto is daar niet veel van te zien. De zilveren kleur kun je ook als base coat gebruiken, deze dekt in twee tot drie lagen. 
Hier heb ik de crackle gecombineerd met een roze kleur van 2true, die niet helemaal wilde dekken. 

De crackle nagellak 'breekt' erg mooi, vind ik, hij verdeeld namelijk gelijkmatig. Pas wel op dat je de crackle lak aanbrengt in een goed geventileerde ruimte, omdat de crackle nagellak onwijs stinkt. De andere twee lakjes hebben dit niet.


 Volg me hier met Bloglovin.

4 opmerkingen:

  1. Ahh wat gaaf dat Action die nu ook verkoopt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn heel gaaf, mooie kleuren.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammmerr dat die zo stinkt.. Heb ik al meer gehoord haha!! Maar wel tof dat ze bij de action nu ook crack nagellak verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen