woensdag 21 december 2011

Sephora trio oogschaduw

De oogschaduws van sephora vind ik altijd erg mooi. Ik had al een palletje met 5 aardetinten maar sinds een paar maanden heb ik ook deze baked trio oogschaduw. Vandaag een korte review.
Zo ziet 'ie' er dicht uit. Een chique zwart doosje zoals we gewend zijn. Hij gaat makkelijk open. Niks op aan te merken dus.

Swatches:
Is ie niet mooi? De eerste twee kleuren bevatten veel glitter, dus als het licht weerkaatst is ie super super mooi! De blauwe is mat, en heeft niet heel veel pigment. Als je hem mat aanbrengt is ie wel sterk gepigmenteerd.
Maar zonder de zon, is ie wat minder. De pigmentatie is niet heel erg goed. De eerste kleur, de wit gouden, is erg mooi in de inner corner en onder de wenkbrauw. De koperen is mooi voor het bewegend ooglid, maar is niet goed gepigmenteerd dus meer om over een wel goed gepigmenteerde oogschaduw te doen. De glitters van deze twee oogschaduw zijn wel erg mooi. De blauwe is wel mooi, maar een goede basis is wel vereist. Je kunt hem ook nat aan brengen.

Bij de metallic kleuren moet je wel uitkijken voor fall-out, vanwege de glitters. De matte blauwe is wat saaier, waarvoor je een basis moet gebruiken.

Deze oogschaduw kostte als ik me niet vergis €14,90, wat natuurlijk niet heel goedkoop is. Feit is wel dat je drie kleurtjes hebt.

Ik raad je deze oogschaduw aan als je opzoek bent naar deze specifieke kleuren met glitter. Ik raad hem af als je graag goed gepigmenteerde oogschaduws wilt of als je budget niet zo ver reikt.

4 opmerkingen:

  1. Die blauwe is echt prachtig. Echt een mooie trio.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Die blauwe is echt een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de review! PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie oogschaduw. goede review trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen