donderdag 15 september 2011

NOTD- ruimte/galaxy nail-art

Op youtube had ik een keer een super mooie galaxy nail art gezien, dus leek het me leuk om het na te maken. Het bleek moeilijker te zijn dan ik dacht, dus echt goed gelukt is het niet. Maar ter inspiratie post ik hem toch.
 Dit was mijn linkerhand, met mijn pink en ringvinger nog - naast glitter- witte stipjes als sterretjes. De kleurtjes moeten dus de gaswolken  of de melkweg voor stellen. 
De glittertjes moeten de hemellichamen - sterren enzo- voorstellen.
Vooraf had ik eerst even op van die nepnagels geoefend, om te kijken hoe het moest en welke glitternagellak ik wilde gebruiken. Stiekem vind ik deze beter gelukt dan op die van mijn nagels.
De rechterhand was natuurlijk compleet mislukt.
En dan nu hoe het echt moet (zet het maar even onderaan zodat mijn creatie niet nog lelijker lijkt :p)...

Wow, echt prachtig, vind je niet? Zij heeft hele kleine witte stipjes gezet waardoor er zoveel sterretjes zijn, zelf heb ik niet zo'n microscopisch kleine dottingtool.
Ik heb het zelf op dezelfde manier gedaan zoals in het youtube filmpje te zien is. 
Ik heb eerst mijn nagels zwart gelakt. Daarna heb ik een klein stukje van een make-up sponsje afgenipt en met een pincet dit vastgehouden. Hierop deed ik nagellak in de kleuren perzik, blauw en geel. Hiermee maakte ik de kleurtjes. Als laatste heb ik er een glitternagellak overheen gedaan.

Ik vond het erg leuk om te doen en te experimenteren, maar jammerlijk was het niet naar wens gelukt, maar dat geeft niet. Ik hoop dat ik jullie ook weer heb geinspireerd en wil je nog meer verschillen galaxy nail art zien, dan moet je even 'galaxy nail art' intypen bij google.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het nog niet zo slecht glukt hoor ;) gewoon nog een beetje oefenen ;d kvolg je blog nu ;d volg je terug? Laat maar een reactie achter ;d xOxO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan en zeker niet slecht gelukt.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen