zondag 18 september 2011

Gekste schoenen evar!

Ik was net even een rondje aan het maken op zalando.nl om te kijken of ze nog leuke schoenen hadden en om te kijken of ze de schoenen, die ik gisteren heb gekocht, hier ook hebben. Maar toen stuitte ik op een paar hele gekke schoenen.
Right... Er zit gewoon een gat in. Je steunt natuurlijk niet echt op dat deel, maar toch lijkt me het behoorlijk onhandig lopen.
Deze ook, iets minder gek, maar op z'n minst noemenswaardig. Een beetje massief vind ik ze, en de veters aan de verkeerde kant :p.
Deze is, ja hoe zou ik het zeggen, apart.
Tja, een kruising tussen geox en ecco?
Deze vind ik stiekem wel mooi, omdat ie heel kleurrijk is, en het veertje in de hak heeft ook al wat. Maar dat maakt het ook wel weer een gekke schoen.
Deze vind ik iets weg hebben van loopgips. Schoenen met sleehakken in dezelfde kleur vind ik er een beetje massief en gek uitzien.
De zool lijkt net een king sized bed als je het mij vraagt.

Deze vind ik eigenlijk wel leuk en origineel. Lijkt een beetje op de stijl van Jan Jansen. Maar toch is dit niet echt een draagbare schoen.


 Ontwerpers kunnen heel creatief zijn, dat vind ik erg leuk. Soms worden schoenen een beetje te veel kunst en niet echt draagbaar. Dus leuk om op een rijtje te hebben, schoenen die je gewoon voor €100 euro op Zalando.nl kunt kopen en waarvoor je dus geen 800 euro hoeft neer te leggen voor haute couture schoeisel.

Welke schoen vind jij het gekst, en welke vind je stiekem wel leuk?

1 opmerking:

  1. Haha ik vind het echt stuk voor stuk belachelijke schoenen.. Ik vind alleen die kleurrijke hakken met dat veertje wel iets hebben!

    BeantwoordenVerwijderen