zondag 11 september 2011

NOTD- Fade blue

Bij deze nail art heb ik de tip van mijn nagel blauw gemaakt, waarnaar ik het richting het nagelbed vervaagde. De flakie nagellak 'glitterde' veel mooier in het echt dan op de foto trouwens.
Ik heb een duochroom (groen, paars) nagellak van etos gebruik als basiskleur. Daarna heb ik een klein stukje van een make-up sponsje afgeknipt en zo met behulp van een pincet gebruikt om de blauwe kleur te vervagen. Toen dit droog was heb ik een flakie nagellak van golden rose aangebracht die blauw en groen wordt.
Dit heb gebruikt (beetje slechte foto's maar ze stonden nog in mijn 'archief'):
Scale effect van golden rose, ik geloof #14.
De duochroom nagellak van de etos.
Van dit make-upsponsje van de hema heb ik een stukje afgeknipt.

De blauwe nagellak op de tip is trouwens een blauwe nagellak van essence, maar die is niet meer verkrijgbaar, want ik zag vandaag dat ze allemaal nieuwe kleuren bij essence hadden. Shoplog komt er aan trouwens!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie gedaan, ik draag zoiets wel eens alleen dan met een roze kleur. Ik ben heel benieuwd naar het shoplog artikel.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met je nagels. Ik doe soms graniet nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan!

    www.thebeautymusthaves.com

    BeantwoordenVerwijderen