vrijdag 5 oktober 2012

MAX stripers

Na verschillende positieve reviews gelezen te hebben heb ik ze dan ook in huis: de budget stripers van MAX. Bij Action kostte 3 stripers €1,35, een waar koopje dus. Ze hebben 6 varianten waar ik er 4 van heb.












Om ze te testen heb ik mijn nagels eerst zwart gelakt en de bovenste helft (de tip) wit gelakt om te laten hoe ze dekken. Ik heb vervolgens ongeveer 1 dik laagje of 2 dunne laagjes aangebracht met de striper. (De pink is het pakje linksboven en zo verder met de klok mee)

Conclusie: Ze dekken dus redelijk goed, behalve de bordeaux rode kleur, dekken ze allemaal goed op zwart. Op een witte basislak dekken ze allemaal heel goed. De kleurtjes op de ringvinger lakte allemaal erg goed.
Je kan met de stripers alle kanten op maar het makkelijkste is om gewoon streepjes te zetten. Hij streept vrij dun, en is redelijk makkelijk te gebruiken. Let wel op dat er niet ineens een grote druppel van afvalt.



De stripers zijn per 3 verpakt met de prijs van €1,35. Wat dus neer komt op 45 cent per lakje. Daarbij zit er ook nog eens 7 ml in wat vrij veel is. Ter vergelijking, de stripers van essence kosten €1,99 voor 4 ml.

De kwaliteit is natuurlijk niet de beste, dat kun je natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs. Het kwastje is vrij dun en lang. Bij sommige stripers was het kwastje niet heel erg mooi op het eind dus heb ik er een stukje afgeknipt zodat ie wel mooi recht is.

De lak droogt redelijk snel. Niks op aan te merken.

Zeker een aanrader als je van nail-arten houdt, echt een goede aanvulling van je stash. De kwaliteit is redelijk goed. De striperssetjes zijn te koop bij Action  voor €1,35.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten