dinsdag 16 oktober 2012

Kou: sloffen kopen!

De kou heeft niet alleen nadelen, wat dacht je van kleren halen voor het nieuwe seizoen. Maar ook sloffen kopen, want wat is er nou leuker dan de perfecte, teddybeerzachte sloffen in je bezit krijgen?

Dit keer begon mijn sloffenzoketocht wat eerder dan normaal. Ja, in augustus had ik het perfecte paar al in huis. Bij de Primark zag ik super zachte sloffen. Namelijk deze:
Het zijn look-a-like uggs , daar moet je van houden. Zelf ben ik geen uggfan, maar wel wat betreft sloffen. Dit is dan al mijn derde paar 'uggs' sloffen. Ze zijn erg zacht en lopen best lekker. Ook zijn ze half hoog, dus lekker warm. De schacht is niet te wijd en de binnenkant...die is zo zacht. Dus als je het niet erg vind dat er teddybeertjes vermoord zijn voor deze sloffen? Just kidding.
De binnenkant, zooo zacht!
Wat wel een beetje jammer was, was dat er een sticker op de zool zat, ja op de teddyberenstof. Dus heb ik er eerst uit moeten slopen. Daarnaast wordt de teddyberenstof op de zool steeds minder zacht, door het gewicht wat er op staat. Dus op een gegeven moment voelt die zool niet zo lekker meer aan. Gelukkig de schacht nog wel :).


Deze sloffen had ik gekocht bij de Primark voor €5,99. Of je ze nog kunt kopen durf ik niet te zeggen. Maar op dat moment waren ze naast cognackleurig ook nog grijs en zwart.


Dit concept van 'Uggs'sloffen met teddyvoering zie je bij meerdere ketens terug.
Bijvoorbeeld deze van H&M, in indianensfeer of die van New Look met kleine studs:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten