vrijdag 7 september 2012

Balmi

Vorige week spotte ik een nieuwe lippenbalsem bij Douglas, Balmi. Deze schattige balletjes komen me toch bekent voor, ze lijken precies op de lippenbalssems van EOS, maar deze kun je tenminste wel in een fysieke winkel kopen. Ik kocht de kokosvariant en de framboosvariant.



De ronde lippenbalsem heeft ook een koortje zodat je hem aan je telefoon of sleutelbos kan doen, maar daar vind ik hem iets te groot voor (zeker voor aan de telefoon)
De lippenbalsem zelf heeft ook de vorm van een echt bolletje, waardoor je niet met je vingers erin hoeft. Wanneer het bolletje op is, moet je wel met je vingers erin. De lippenbalsem vind ik erg fijn, 't glijdt makkelijk over de lippen en is niet te vet, maar precies goed. Hij blijft redelijk lang zitten en voelt fijn aan.
Hij geeft - evenals de andere varianten- geen kleur af, alleen een subtiel glansje.

Balmi is te koop bij Douglas voor €4,95 in verschillende varianten waaronder aardbei, mint en ze hadden nog een zwarte (?). Ik vind ze erg fijn en belachelijk duur vind ik ze nou ook niet, maar €10 afrekenen voor twee lippenbalsems vind ik toch wat veel.

1 opmerking: