zondag 26 augustus 2012

NOTD: Burberry nagels

Zo zien mijn nagels er op dit moment uit, in Burberry print. Om heel eerlijk te zijn vind ik het een enorm kakmerk en zou ik nooit een (fake) tas of wat dan ook met deze print nemen, maar op mijn nagels vond ik het wel grappig, haha.
De print is relatief makkelijk na te maken mits je van elke kleur een striper hebt. Zelf had ik alleen een zwarte striper. De witte en rode streepjes heb ik met het gewone dikke kwastje van het potje gedaan. Ik had ook een oud eyelinerpenseeltje kunnen gebruiken, dat klopt.

Deze nagellakken heb ik gebruikt.



2 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van het dit patroontje. Erg leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, cool gedaan!:) Verder is het ook niet mijn merk maar dit vind ik nog wel vet

    BeantwoordenVerwijderen