dinsdag 21 augustus 2012

Dupe Beautyblender gekocht

Gisteren kon je al lezen dat een dupe van de Beautyblender te koop was bij Trekpleister. Vandaag heb ik hem dan ook gekocht. Voor €2,99 had ik 'm dan ook niet laten liggen.
Toen ik hem in de winkel zag liggen, verbaasde ik me erover hoe klein ie wel niet was. Maar nadat ik 't sponsje onder de kraan had gehouden werd ie 1,5 keer zo groot.

Ik heb de fake beautyblender nu 1x gebruikt, en vond het resultaat wel mooi. De foundation is niet superdekend en caky, maar juist heel dun en natuurlijk. Droog vond ik de spons niet zo fijn werken, omdat bijna al mijn foundation werd opgezogen. Toen ik hem onder de kraan had gehouden, was dit een stuk minder. Ik ben enthousiast!

Wat ik minder vind, is dat de punt nog vrij bol is, waardoor het nog steeds lastig is om onder de ogen foundation aan te brengen. De vorm is dan ook iets anders als de echte, in het midden is de spons wat slanker. Of de kwaliteit net zo goed is als de echte Beautyblender durf ik niet te zeggen, aangezien ik die niet heb.

Tot en met zaterdag geld de actie van €2,99 bij Trekpleister.


1 opmerking:

  1. Ik heb zelf de beautyblender. Vind het echt een top product. Deze heb ik ook geprobeerd. Echter geeft het voor mij niet de gewenste finish.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen