donderdag 25 augustus 2011

Wat ik heb gekregen voor m'n B-day

In plaats van een shoplog een gekregen-voor-mijn-verjaardag-log. Mijn verjaardag is al weer eventjes geleden (8 augustus). Op de foto's zie je mijn kadootjes op het gebied van beauty, en dat is best veel dit keer :)
Een visagie-set, super cute isn't it? Het bevat o.a een schuinafgesneden blushkwast, 3 kleine smudgers en van die zachte 'poederdonsjes'. De haren van de twee grote kwasten vallen er wel een beetje uit, maar de rest is van goede kwaliteit naar mijn mening.
Zwarte oogschaduw! Kan ik eindelijk zwart smokey eyes maken :)
Voor deze lippenstift van catrice ben ik alle 5 de kruidvats uit de stad afgegaan, maar overal was ie uitverkocht. Toch heeft m'n zus hem weten te bemachtigen, en gewoon gekocht in het dorp. Deze LE lippenstift geeft geen kleur af, maar toch is het mijn favoriet! Hij ruikt heerlijk en hij ziet er gewoon super leuk uit. Doet me een beetje denken aan totally spies, die hadden geloof ik van die laserlippenstiften  :p.
Van mijn liefste vriendinnen kreeg ik nog wat kokosspulletjes: een showergel & body milk + puff van The Body Shop, een lipbalm van The Body Shop en een mini van de showergel van kruidvat. Wat kennen ze me toch goed, ik ben er echt zo blij mee!
Een body-wrap van zwarte modder, lijkt me echt heel leuk. Het is net zoals een maskertje, maar dan voor je lichaam zeg maar.Wordt lekker kliederen denk ik :).
Een glasvijl (vijlen was nooit zo makkelijk), de lippenstift weer (chique stift hè?) en nog een mini deo (voor in de tas).
Een soort scrubhandschoen, aan de andere kant is ie gewoon zacht.
Een kokos body balm, van het merk Marilene van de Etos. Super handig met het pompje, hij is nu al voor 1/4 leeg, echt een fijn product.
En nog een showergel van hetzelfde merk.

En dan even het laatste: m'n zelfgemaakte B-day taart.
Met bakkersroom & walnoten, nom nom nom.

Dit waren mijn beauty-kadootjes die ik heb gekregen, ik ben er super blij mee!

2 opmerkingen: