dinsdag 1 januari 2013

Nail-art 2012

Ook in 2012 heb ik weer een hoop genail-art. Vandaar een rijtje, sommige hebben linkjes die verwijzen naar een artikel met eventuele how-to's, producten en meer foto's.
Begin het jaar heb ik geprobeerd te marbelen. Een techniek die ik lastig blijf vinden en waarbij mijn potjes nagellak steeds leger worden.
Hier heb ik een zilveren en roze nagellak met een sponsje door elkaar gestempeld.
Met koninginnendag maakte ik deze nail-art, lekker simpel met een striper.
Deze is denk het meeste nail-art en waar ik het langste mee bezig ben geweest. Ik heb mijn nagels gradient gemaakt met een sponsje en gestempeld met konad.
Hier heb ik Burberry nagels gemaakt.
Hier heb ik speciale nagellak van essence gebruikt waarbij een topcoat zorgt voor een kleurverschil. Hier heb ik met een topcoat streepjes gezet.
Deze nail-art maakte ik met de stripers van Max.
Deze nail-art maakte ik wederom met de stripers van Max maar dan ik warme herfstachtige kleuren.
Dit vind ik misschien wel de meest classy nail-art van het jaar. Alles is van de action (Max), de topcoat, de witte en glitterstriper.
Hier heb ik gestempeld met een imageplate van essence en een witte stempelnagellak van Konad.
Hier gebruikte ik een magnetische nagellak van essence.
Niet elke nail-art heb ik op mijn blog gezet omdat niet elke zo mooi was. Deze heb ik ook nooit gepubliceerd, maar met de kerstdagen is dit toch wel een feestelijke nail-art. Hier heb ik met een dottingtool stipjes gezet met gouden nagellak.
Met sinterklaas maakte ik deze Sintnagels.
Onlangs maakte ik nog caviar nails. Jammer dat de topcoat de kleur deed vervagen. Overigens maakte ik voor het kerstgala ook nog een mooie hysterische nail-art, deze verschijnt later. Zoals je ziet heb ik niet hele bijzondere nail-art gemaakt, minder dan vorig jaar althans. Welke vind jij het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten