zondag 16 oktober 2011

NOTD- Roze!

Eigenlijk zijn dit mijn nails of the day, maar van twee weken geleden. Ik loop een beetje achter met alles (wiskunde, M&O, economie) maar ik ben mijn achterstand aan het inhalen (wiskunde is af en economie nog 7 opgaves). Twee weken geleden was de schoolfotograaf er dus moesten mijn nagels per se matchen met mijn hempje waar klaprozen op stonden. Beetje onzin natuurlijk ik weet ook wel dat mijn nagels niet zichtbaar zijn op de foto maar toch, voor het idee :)
Ik heb allereerst een basecoat aangebracht, daarna een licht roze nagellak van catrice die ik geleend had van mijn zus. Als stipjes heb ik nagellak gebruikt uit zo'n mega make-up set, de kwaliteit is behoorlijk slecht dus was het al vrij snel aan het chippen, maar de kleur matchte bij het hempje...

Dit was mijn über meisjesachtige nail-art, zover je het nail-art kunt noemen haha.

Houden jullie van roze op je nagels?

1 opmerking: