vrijdag 7 oktober 2011

How to: Monarchvlinder nail-art

Op internet heb ik al een paar van zulke monarch butterflys nail-art gezien. Vandaag laat ik in stappen mijn variant zien.
Allereerst lak je je nagels in een oranje kleur. Ik gebruikte er een van Catrice.
Daarna gebruik je een zwarte striper, of een zwarte nagellak met een apart dun kwastje. Zelf gebruikte ik een striper van essence. 
stap 1: je zet twee schuine evenwijdige lijnen op je nagel. De onderste kleur je helemaal tot aan de nagelriem in.
stap 2: Je trekt nu drie of vier verticale lijnen tussen de andere twee schuine lijnen.
stap 3: Nu maak je mooie boogjes. Zo ziet het er wat natuurlijker uit.
Je bent nu klaar met de striper. 

Een monarchvlinder is geen monarchvlinder als ie geen kenmerkende witte stipjes had. Deze kun je maken met een dottingtool en een witte nagellak. Als je geen dottingtool hebt kun je ook een (haar)speld, een satéprikker of een pen gebruiken.
 



Eigenlijk is het heel simpel dus. Vriendinnen konden trouwens er ook wel uithalen dat het vlinders waren!
Ik vond het leuk om te doen en het was ik was ook vrij snel klaar. Mijn rechterhand bleef overigens gewoon oranje, omdat ik niet zo goed ben met links :p.

1 opmerking:

  1. Wow ik wou dat ik dit kon!
    Ik reageer even zo op je reactie:
    bedoel je de kwastenset die ik had besteld? Ik zou hem zelf niet kopen, erg slechte kwaliteit, maar het hoesje daar in tegen is geweldig!

    Het wordt automatisch overgezet in euro's als je eenmaal gaat bestellen.

    x Lisa

    BeantwoordenVerwijderen